31 Mart 2010 Çarşamba

Hz. Mehdi’nin dış görünüşü hakkında hayret verici detaylar



Hz. Mehdi’nin dış görünüşü hakkında hadislerde hayret verici detaylar bulunuyor. Peygamberimiz Hz. Mehdi’nin bir tek adını gizlemiş ama dış görünüşüyle ilgili çok fazla bilgi vermiştir. Bediüzzaman’da eserlerinde hep kendisinin Hz. Mehdi’den önce gelmiş kişi olduğunu, İslam’ı tüm dünyaya Hz. Mehdi’nin hakim edeceğini söyler. Hz. Mehdi o kadar kutlu ve mübarek bir şahıstır ki bütün peygamberlerden birçok özelliği kendinde barındırır. Hadislere göre günümüzde gelmiş olan ve İslam’ı yaymaya başlayan Hz. Mehdi yaklaşık 40 yıl boyunca faaliyetlerine devam edecek, halkın arasında yaşayacak fakat tanınmayacaktır. Bugün Hz. Mehdi’nin dış görünüşü ile ilgili hadisleri sizlere aktarmak istiyorum, böylece kendisini gördüğünüzde hadislerde nasıl tam anlamıyla tarif edildiğini anlayacaksınız.

Hz. Mehdi’nin Sakalı Hafif Olup, Sakalı Yanlarda Az, Aşağı Tarafı Uzun Olacaktır

... (HZ MEHDİ ORTA BOYLU, ESMER, MECZUM (HAFİF SAKALLI), KEVSEC (SAKALI YANLARDA AZ, AŞAĞI TARAFI UZUN OLAN; ... BİR ADAM Kİ, ONA ŞUAYB BİN SALİH DENİLİR. BEYAZ ELBİSELİ, SİYAH SANCAKLI 4000 KİŞİNİN KUMANDANIDIR ...(Fetava-i Hadîsiyye, Ebü'l-Abbas Şehabeddin Ahmed İbn Hacer el-Heytemi-41)

Hz. Mehdi’nin Tüm Bedeni Geniş Olacaktır

Ebu Cafer, İmam Muhammed Bekir (as) Hazretleri cetleri yoluyla, Ehli Beytin lideri, Hazretleri, Müminlerin Emiri (as)’in minberden söylediklerini nakletmiştir, “AHİR ZAMANDA SOYUMDAN BİR KİŞİ ÇIKACAK, ... AÇIK VE GENİŞ KARINLI OLACAK, UYLUK KEMİKLERİ GENİŞ VE BÜYÜK, BELİRGİN OLACAK, ...”(İmam Hz. Mehdi (a.s.)’nin Hayatı, Allame Bakır Şerif el- Kureyşi)

Hz. Mehdi Temiz ve Huzurlu Bir Çehreye Sahiptir

Tanınmış şair Ağa Seyyid Hasan, Hazretleri’nden (Hz. Mehdi (a.s.)’dan) söz etmiştir: “GÜZELLİĞİ TEMİZ YÜZÜNDEN YÜKSELİR, SABAH MELTEMİ HUZUR VEREN ÇEHRESİNDEN YAYILIR.”[Minanur Rahman, 2/237]

Hz. Mehdi Küçük ve Muntazam Burunludur

(Hz. Mehdi (a.s.)'nin) Saçı sıktır, alnı geniştir ve alnında hafif içbükeylik vardır. BURNU KÜÇÜKTÜR…Yanağında dışa çıkık bir beni vardır. (Bihar-ül Envar, 13. Cilt)

Mehdi İleri Yaşlarda Ama Genç Bir İnsan Görüntüsünde Olacak

Hz. Rıza (a.s) Rayyan b. Saltı’ın Sen Sahib-ul Emr misin? sorusuna şöyle cevap verdi: Evet ben de Sahib-ul Emrim (emir sahibiyim), Ama yeryüzünü adaletle dolduracak olan Sahib-ul Emr ben değilim. Ben de gördüğün bu güçsüzlük ve zayıflığa rağmen nasıl olur da o Sahib-ul Emr olabilirim? VA’DEDİLMİŞ KAİM (HZ. MEHDİ) İLERİ YAŞLARDA, AMA GENÇ BİR SURETTE ZUHUR EDECEKTİR. (Bihar-ul Envar, c. 52, s. 32; İsbat-ul Hudat, c. 6, s. 19)

Hz. Mehdi Çekik Gözlüdür

Humrân bin A'yân der ki: İmam Muhammed Bâkır aleyhisselam'a şöyle arzettim: ... Hz. Mehdi'nin GÖZLERİ ÇEKİKTİR, ...
(Şeyh Muhammed b.İbrahim-i Numani, Gaybet-i Numani s. 252)

Hz. Mehdi’nin Sırtında Yaprak Şeklinde Bir Ben Vardır

Ebu Basir der ki: İmam Muhammed Bakır veya Cafer-i Sadık aleyhisselam (tereddüt raviden kaynaklanıyor). Şöyle buyurdu: "... iki kürek kemiğinin arasında bir ben vardır. SOL KÜREK KEMİĞİNİN SOL ALT TARAFINDAN BİR YAPRAK VARDIR, tıpkı mersin yaprağı gibi."(Şeyh Muhammed b.İbrahim-i Numani, Gaybet-i Numani s. 253)

Burada kastedilen, yaprak gibi kenarları olan ben, ten rengi olacağı, fakat zeminden yüksekte kenarlıklı bir ben olduğu ve yapısıyla yaprağı andıran, solmuş yaprak renginde bir ben olacağı anlaşılmaktadır.

Kaynak: www.hazretimehdi.com

9 yorum:

  1. canım kardeşlerim,burda ADNAN OKTARA benzetmeye çalışılmış Hz mehdi.Ama asla hz mehdi adnan oktar değildir.Videolarını izledim. adnan oktarın,Ben mehdi değilim diyor.Sonrada hemen ekliyor,ben Hz Ali soyundanım,Hz muhammed benim dedem diyor!!Sonra Hz mehdiyi anlatırken,sadece kendisine benzeyen özelliklerini anlatıyor.Bende oturdum arapçam olduğu için,Hz mehdi ne küçük burunlu,ne sırtında beni var,ne yamuk alınlı.Bunların hepsi uydurmadır Adnan oktar tarafından.Allah herşeyi bilir,sen nasıl Hz mehdiyi kendine benzetirsin ben burdan sorarım Adnan oktara.Sonuç neolacak ben söyleyim.ADNAN OKTAR SENELER SONRA VEFAT EDİNCE ALLAHIN HUZURUNA ÇIKINCA TİTREYECEK,ALLAHIM BENİ AFFET DİYE..BENİM YAZDIKLARIMA KARŞI GELEN ARKADAŞLARADA BURDAN SESLENİYORUM,HADİ BEKLİYELİM 5 SENE DAHA BAKALIM,ADNAN OKTAR MEHDİMİ DEĞİLMİ??BU TARİH SAHNESİNDEN KAÇTANE ADNAN OKTAR GİBİ İNSAN GELDİ GEÇTİ.ŞUANDA HEPSİ CEHENNEM DÖŞEĞİNDE!!VAY ONLARIN DİLLERİNE,ELLERİNE,BEDENLERİNE.CEHENNEM ONLARA DÖŞEK OLUCAK.TEK ONLARAMI??HAYIR DEĞİL ONLARA DESTEK ÇIKANLARADA.AKLINIZI KULLANIN,ZAMAN VARKEN ALLAHIN YOLUNA GİRİN.HERŞEYİ ALLAH BİLİR DEYİN.BÖYLE UYDURMA HADİSLERLE,BENZETMELERLE ANCAK İNSAN KENDİNİ KANDIRIR!!ALLAHI KANDIRMAK NEDEMEK,HAŞA!!!ALLAH SONLARINI HAYIR ETSİN,AKILLARINI BAŞINA ALSINLAR ZAMAN VARKEN.AZRAİL KAPINIZA GELDİKTEN SONRA YIRTINSANIZDA,GÖZYAŞIDA DÖKSENİZ NAFİLE.AZRAİL DİYECEK Kİ;SENİN MÜDDETİN ÇOKTU,ŞU SALİSEMİ TÖVBE DİYORSUN,DİYECEK.RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAHA HAMD OLSUN.UMARIM HERKEZ DOĞRU YOLA ULAŞIR ZAMAN VARKEN,KIYAMET GERÇEKTEN YAKIN..

    YanıtlaSil
  2. namazınızı dosdoğru kılın,fakirlere yardım edin,iyilk yapın.

    YanıtlaSil
  3. KArdesim kardeslerim.Allahin rahmeti,bereketi ve magfireti hepinizin hepimizin uzerine olsun.cehalete dusmeyin,ofke duymayin ve Hatali kullara Allahdan hidayet dileyin.Dileyin ki Rabbim utandirsin o zatlari.Zira Her hayirda bir ser her serde bir hayir vardir degilmi?Bu nedenle birilerine ofke buyurmayiniz boylesi sitelerde.Muslumanlik ofke ile yayilmadiki?Dinimizi bilelim hadlerimizi koruyup asmayalim.Terbiye edep ile serh olunur bilesiniz edep ise ALlah yolunda hidayete ulasma yoludur.Birilerin kşzip kufre sokmamanis dilegi ile kalplerinizi.hepiniz Allaha emanet olunuz.Allahim hidayetini sizlerden esirgemesin Insaallahu teala...

    YanıtlaSil
  4. Düşünsene Allah (cc) ne kadar gafur rahman Kuluna acıyor Resuller gönderiyor .Ki biz kulları tövbe eder de doğru yolu bulurlar diye . 124 bin peygamber den bahsediyoruz Geldi geçtiler . Peygamberimiz sav. vefat edeli 1400 yılı aşmış Uzun zaman olmuş Dunyadaki Zulüm Zulümatı yetim hakkı yiyenler göz yaşı döktürenler kan döken fuhuş furşuyat olmadığı kadar çok Mutlak Hz.Mehdi gelecek İnş ordusuna katılanlar dan oluruz .Sahte Mehdileri ölmüş olur o zaman . Dünyanın ömründen 1 gün kalsa Allah benim zaatımdan birini hak ile gönderir...Hadis.

    YanıtlaSil
  5. bu da mehdinin facebook adresi www.facebook.com/lanetliiori

    YanıtlaSil
  6. Hz.Mehdi as.n sırtında denilen yaprak ! Sağ gözünün altında ve yaprağın üzerinde ben ler.sırtındaki sol kürek kemiğinin omur iliğine yakın olan HZ.MUHAMMED SAV n Nübüvet mührünün olduğu yer şeklinde belirtilse de.
    Doğru olan sağ kürek kemiğinin omurga ya doğru olan yerde.
    Íslam alimleri gerçek Mehdi as.dan önce sahtelerinin çıkacağından gerçek Mehdi as.özelliklerini saklamış işaretlerin bazılarının yerlerini değiştirmiş hiç olmıyanları var seklinde söylemiş olabilirler mi örnek !Íslam da sağın önemi BÜYÜK peki nasıl olur da Islamın Peygamberinin Nübüvet mührü sağ kürek kemiği üzerinde değil de Sol kürek kemiği üzerinde olur.

    Bu da benden.

    Hz.Mehdi as.mn
    Sağ göğsü (meme ,ucu) içe sık,batık ! Dierinden farklı dieri (meme ucu dışarıda) dieri içeride,batık farklı durumda olabilir mi ! ?

    YanıtlaSil
  7. Hz.Mehdi as.n sırtında denilen yaprak ! Sağ gözünün altında ve yaprağın üzerinde ben ler.sırtındaki sol kürek kemiğinin omur iliğine yakın olan HZ.MUHAMMED SAV n Nübüvet mührünün olduğu yer şeklinde belirtilse de.
    Doğru olan sağ kürek kemiğinin omurga ya doğru olan yerde.
    Íslam alimleri gerçek Mehdi as.dan önce sahtelerinin çıkacağından gerçek Mehdi as.özelliklerini saklamış işaretlerin bazılarının yerlerini değiştirmiş hiç olmıyanları var seklinde söylemiş olabilirler mi örnek !Íslam da sağın önemi BÜYÜK peki nasıl olur da Islamın Peygamberinin Nübüvet mührü sağ kürek kemiği üzerinde değil de Sol kürek kemiği üzerinde olur.

    Bu da benden.

    Hz.Mehdi as.mn
    Sağ göğsü (meme ,ucu) içe sık,batık ! Dierinden farklı dieri (meme ucu dışarıda) dieri içeride,batık farklı durumda olabilir mi ! ?

    YanıtlaSil
  8. Adnan Oktar medyada zengin iş adamlarına bayan satan bir deyyustur ondan mehdi olmaz sahtekar şerefsizdir

    YanıtlaSil
  9. Adalet yerini bulsun yarabbi

    YanıtlaSil